astelehena, apirila 1

Bidaia bat...

 
DF-tik bueltan naiz jada. Astelehenen joan eta astelehenen itzuli. Aste bat, non Mexikok bizitza osoan oroittue izango doten esperientzi bat eman diten; non Monterreyko lagunek, espezialago bihurtu dien; non bizie pozik bizitzeko gauza gutxirekin nahiko dela ikasi doten; non eskuzabaltasunak, nahiz eta ia ezer ez eduki, benetako boterea duen bihotzera heltzeko; non gureaz gain askoz ere gehiago dagoen bizi eta bereziki ikasteko; non maitasunak ia guztia balio duen; non ezustean amets batean murgiltzen zaren; non pertsona askorengatik, baina bereziki batengatik hainbat kontu planteatzen dittuzun; non etzenuena nahi, jada bai baitittot berriro nire bizitzara itzultzean atzean uzteagatik negar erangingo didaten persona ugari, egia bihurtzen den; non haurren pelikula bat, konpainiagatik soilik izugarria den; non gauza asko ikasi dittoten, baino bereziki persona ona izaten, lagunek zaintzen, nire pertsonalitatea garatzen, eta naizen bezala gustora sentitzen.

Bakoitze den bezalakoa baita, eta ezberdintasun horrek bihurtzen du nire pertsonalitatea boteretsu, eta egiten nau ni zoriontsu. 

Printzipioz bi hillabete. Printzipioz. Gauze asko dittot pentsatu eta baloratzeko.